HIRTELEN 30

Egy film, amit nagyon lehúztak mindenhol. Mégis megnéztem. Nem bántam meg. Abszolút - maximálisan át tudom érzni, pontosan ezért szeretem annyira.

Az a bizonyos "elrontottam az életem" érzés, amit olyan jól ismerek... Jenna szerencséje, hogy mindez, a felnőtt élete, csak egy rémálom. Felébred ésrájön mennyire nincsen értelme annak, hogy a vagány csajok, a Hatjócsaj (Six Chicks) közé akar beférkőzni - hetediknek. És, mennyire balgaság nem észrevenni azt, ha valaki szeret bennünket...
És persze ott van az a bizonyos jelenet, amikor főhősőnk akkor, amikor a legszereencsétlenebbnek érzi magát, menekülésként felkeresi a szüleit és felteszi a már szinte kötelező kérdést: "Anya, nem vágysz rá, hogy visszamehess, az  időben? Ha újra kezdhetnéd az életed, mit csinálnál másképp?" ... és erre persze a válasz mindig az, hogy "Semmit." Ami persze itt is, mint bármelyik másik filmben porba sújtja főhősnőnket. Ez egy általános jelenség az amcsi filmekben, pont úgy mint a finálé közeli nagy érzelmektől fűtött beszédek, melyek, ha nagyobb közönség előtt hangzanak el, mindig pár mp-nyi csendben, majd egy kulcsfontos személy által elindított általános tapsviharban végződnek... tkp. nincs is ezekkel baj, mint ahogy ezzel a filmmel sem! Sz'tem ez egy nagyon jó kis film, legalábbis az én kis lelkivilágomba nagyon beletalált!!

És még valami: egy újság arra hivatkozva "húzta le" a filmet, h kevéssé valószínű, h egy 13 éves pont 30 akarna lenni... nem tom volt e az illető 13 éves kis csitri, valószínű nem, így fogalma sincs arról, mikor vki olyan nagyon útálja magát és az éretlen kinézetét, így a kamaszkor küszöbén - pont azért mert minden baromságot elhisz, amit a "női" magazinok írnak... ha pedig a magazin azt írja (nem mellesleg pont a 30-asoknak), h az mennyire jó, akkor a kis csitri 30 éves szeretne lenni...
... aztán meg jól vigyázz mit kívánsz, mert ha valóra válik (mint ez esetben) az sem mindig vezet jóra...

Write a comment

Comments: 0